Reklamacja usługi fryzjerskiej.
Do zawarcia umowa z przedsiębiorcą, który prowadzi
zakład fryzjerski dochodzi w sposób dorozumiany przez zajęcie miejsca w fotelu
i ustne zlecenie wykonania usługi. Za źle wykonaną usługę fryzjerską można
wymagać koniecznych poprawek fryzury, obniżenia ceny usługi, ale też zwrotu
pieniędzy, jednak tylko w razie istotnej wady usługi na przykład w
razie zniszczenia włosów. Natomiast w sądzie można wystąpić o odszkodowanie albo zadośćuczynienie.
Klient ma prawo żądać także w razie szkody na zdrowiu - pokrycia kosztów leczenia. Gdy szkoda została poniesiona w istotnej wysokości, roszczenia warto kierować też do zakładu ubezpieczeń, w którym salon fryzjerski miał wykupione OC. Sąd może zasądzić także zadośćuczynienie za doznaną krzywdę w postaci istotnego dyskomfortu klienta po źle wykonanym zabiegu np. wskutek którego wypadły mu włosy.
Klient ma prawo żądać także w razie szkody na zdrowiu - pokrycia kosztów leczenia. Gdy szkoda została poniesiona w istotnej wysokości, roszczenia warto kierować też do zakładu ubezpieczeń, w którym salon fryzjerski miał wykupione OC. Sąd może zasądzić także zadośćuczynienie za doznaną krzywdę w postaci istotnego dyskomfortu klienta po źle wykonanym zabiegu np. wskutek którego wypadły mu włosy.
Źródło: https://www.rp.pl/Konsumenci/312269934-Jak-reklamowac-uslugi-fryzjerskie.html
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz